ניצחון לטראמפ: הצו המונע הגירה ממספר מדינות מוסלמיות – חוקי

    מוטי סבן No Comments on ניצחון לטראמפ: הצו המונע הגירה ממספר מדינות מוסלמיות – חוקי

    בית המשפט העליון של ארה"ב פסק: הצו הנשיאותי של נשיא ארה"ב בו מהגרים ממספר מדינות, אינם יכולים להכנס לארה"ב עקב חשש מכניסת גורמים עויינים – חוקי ועומד בתקנות חוקי ההגירה

    טראמפ צילום: פייסבוק
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצחון מוחץ לטראמפ: בית המשפט העליון בארצות הברית אישר היום (שלישי) את צו ההגירה של הנשיא דונלד טראמפ, הצו מונע כניסת מהגרים מוסלמים מכמה מדינות מוסלמיות – אשר סומנו כמדינות מיצאות טרור.

    פסיקת בית המשפט התקבלה ברוב של חמישה שופטים מול ארבעה שהתנגדו, הפסיקה הכריע את המאבק המשפטי סביב הצו הנשיאותי שגרם לסערה תקשורתית על אפלייה כביכול של אזרחי מדינות מוסלמיות.

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ניצח את בתי המשפט בערכאות הנמוכות יותר, אשר חסמו את הצו גם את שתי גרסאותיו הקודמות. הערעורים הוגשו על ידי מדינת הוואי ומדינות אחרות בשליטת הדמוקרטים, הנשיא ברך את ההחלטה שנתנה לו את מבוקשו שכל כך רצה ליישם.

    הרכב השופטים בעל הרוב השמרני, קבע כי אין בעתירת העותרים הוכחה כי הצו הנשיאותי מפר את חוקי ההגירה הקיימים של ארצות הברית או את התיקון הראשון לחוקה שבה אסור להעדיף קבוצה דתית על אחרת.

    לאחר הפסיקה המשמעותית, נשיא ארה"ב קיבל סמכות נרחבת מאוד בו יקבע מי יוכל להכנס לגבולות ארה"ב ומי ישאר בחוץ, כמו כן כרגע ישנם מספר מדינות ברשימה השחורה, הנשיא יכול להוסיף עוד מדינות לפי השתנות האיומים.

    מטרתו של הנשיא בצו המיוחד, הוא למנוע הגירה נרחבת וללא בקרה קפדנית של מהגרים ממדינות מוסלמיות, המקיימות אורח חיים אסלאמי קיצוני ומשם להחדיר לרחבי ארה"ב חברי ארגוני טרור, בדיוק כפי שקרה באירופה שפתחה את שעריה חחא הבחנה וסובלת מטרור חסר תקדים ברחבי היבשת, ואלימות ברחובות המדינות, את זה הנשיא מעוניין למנוע.



    0 תגובות